Annie Bergström


  • Annie Bergström heter jag, jag är född 1994, dvs att jag fyller 17 år i år.
  • Jag är en sprallig tjej som älskar allt med att fotografera, bäst att stå bakom kameran men också framför, här i min blogg kommer ni få läsa lite om min vardag och sen kommer ni få se massor av bilder, på mig och med mig som fotograf, alla möjliga olika varianter.
  • Jag bor i staden Falkenberg, en underbar stad som ligger söder om Göteborg.
  • Min fritid står jag mest bakom kameran men jag är även mycket i stallet hos min älskling Rosalita och sen har jag även massa underbara vänner som jag älskar att vara med!
  • Min dröm i framtiden är att bli fotograf, och vi får se vart det leder.

Postat av: Beundrare

snygg jävla bild!

2011-02-10 @ 20:25:41
Postat av: Annie Bergström (fotoblogg)

taack! :)

2011-02-10 @ 20:35:56
URL: http://annieskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: