Morning

God morgon!'

underbart att vakna när man ser solen skina igenom en liten springa i rullgardinen, känna att man är ledig och sen ska dra till stockholm, otroligt skönt med en underbar morgon för min kväll igår var inte lika underbar, eller jo dagen var perfekt allt matchade! sedan kände jag mig lite fika sugen och vem duker inte upp, jo mormor och morfar med semlor, underbart gott!
men när de åkt vet inte vad som hände men blev på piss humör, mobilen gick sönder IGEN, var och hämta den från lagningen igår, jo vilken toppen mobil ju, sen inte nog med de så åker min bästa vän snart och vi hinner inte träffa varrandra, vi har typ inte setts på evigheter, jag la mig i sägen och kollade vänner blev på lite bättre humör och somna gott!!
nu ska jag ringa dom dära på elgiganten som jag just nu hatar sen ska jag ta och ringa efter apu plats, blir säkert toppen om allt är med mig idag, kram vi hörs innan jag drar hoppas jag!

Postat av: CJ

Ja att vakna av solen är härligt! :)

2011-02-23 @ 12:36:11
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: