om det är detta ni vill borde ni vara överlyckliga nu

glada nu ni förstörde mitt liv,
jag levde livet,
men känner inte för det nu,
jag har mina vänner, låt dom va, mig med,
ni förstörde inte bara min dag,
mitt liv rasa samman,
hoppas ni är glada nu, det är inte jag iallafall!


känner mig extremt mycket emo, men ah, mitt liv rasa samman igår, jag ska börja bygga om på nytt, starta om och du är inte bjuden, så denna gången ska jag göra det tusen gånger bättre!!
idag börjar livet, nu ska jag leva och jag ska göra det riktigt bra, utan dig!
livet är inte till för att överleva utan för att leva, bra ordspråk!


Postat av: olivia

annie, blir så himla tårögd när du skriver så i min blogg.

känner att jag behöver dig, behöver träffa dig, du är så underbar så jag ska göra allt för att vi ska träffas mer!

och när jag läser sånt här att du inte mår bra, det gör ont i mig, vill kunna springa hem till dig o snacka med dig, om allt.

vi ska träffas snart, lova mig det <3

2011-03-14 @ 17:57:04
URL: http://oliviaaahlqvist.blogg.se/
Postat av: m'

Om du har följt min blogg, så har jag hållit mig väldigt mycket till vardag och lite annat, är det något ämne du vill ha lite mer av? kanske mer bilder eller så:)

2011-03-14 @ 19:20:00
URL: http://maliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: